6 reasons play is a major business opportunity.
This isn’t a spectator sport. Serious fortunes will be made by those who focus on play. Here are some CFO-pleasing stats for you:
1. Spending on play is growing.
Pick your market. Global consumer spend on gaming will grow to $180 billion by 2021, an annual growth rate of 10% from 2017 and 2021. (Newzoo, April 2018). Global revenue in the Sports & Outdoor segment is expected to show an annual growth rate of 10% from 2018 to 2022. (Statista, June 2018). Toy sales in Asia have grown by 21% in the last five years. The global toy market is forecasted to reach $99 billion in 2022 (NPD, August 2018).
2. Play can break through to saturated audiences.
You don’t need to be Reed Hastings to know competition for consumer attention is higher than ever before. American adults spend over 11 hours per day listening to, watching, reading or generally interacting with media (Nielsen, July 2018). Brands that offer rich, playful experiences are more likely to engage with users than those hammering one-way comms.
3. In an aging world, play isn’t just for kids.
Society’s widespread agreement on the importance of play in childhood development is recent history. But far more recently, another play-related consensus is emerging. With a global aging population, play (from Super Mario to Mahjong) and social connections will play an urgent role in reducing loneliness, depression and potentially dementia for millions of older consumers.
4. In anxious markets, consumers crave escapism.
Play is a powerful form of escapism. A recent survey found an average of 56% of people in 28 nations feel their country is on the wrong track (Ipsos, July 2018). When a majority of your market is worried about polarized politics, the environment, trade wars, cyber crime, technological displacement and more, they are crying out for a happy distraction. And 44% of gamers say the biggest benefit is improved emotional well-being (Qutee, June 2018).
5. In booming economies, stressed-out citizens also need escapism!
Even in optimistic markets like China, where 91% are happy with the direction the country is headed in, citizens aren’t taking it easy. Societies that experience miraculous economic transformation often place soaring expectations on the next generation to continue the trajectory. The average length of sleep for Chinese people has dropped from 8.8 hours in 2013, to 6.5 in 2018 (Caijing, July 2018).
6. Play leads to happier employees. Happier employees lead to happier consumers.
As we outlined in GLASS BOX BRANDS: in an era of radical transparency, your internal culture is your brand. The wellbeing and engagement of your staff is more visible to consumers than ever before. There are fundamentals to get right (pay, purpose and parental leave) before you try to boost morale with play, but it’s a powerful tool. See how Amazon was able to harness its playful (dog-friendly) culture in a way that softened the blow of Prime Day chaos!
6 가지 이유는 중요한 비즈니스 기회입니다.
이것은 관중 스포츠가 아닙니다. 놀이에 중점을 둔 사람들은 진지한 운을 가질 것입니다. 다음은 귀하를위한 CFO 급의 통계입니다 :
1. 놀이에 대한 지출이 증가하고 있습니다.
시장을 선택하십시오. 게임에 대한 전세계 소비자 지출은 2021 년까지 1800 억 달러로 증가 할 것이며 이는 2017 년과 2021 년에 연평균 10 % 성장할 것입니다 (Newzoo, 2018 년 4 월). 스포츠 및 아웃 도어 부문의 글로벌 매출은 2018 년에서 2022 년 사이에 연평균 10 %의 성장률을 보일 것으로 예상됩니다 (Statista, 2018 년 6 월). 아시아 지역의 장난감 판매는 지난 5 년간 21 % 증가했습니다. 세계적인 장난감 시장은 2022 년에 9 백 9 십억 달러에 달할 것으로 예상됩니다 (NPD, 2018 년 8 월).
2. 놀이는 포화 된 관객에게 침투 할 수 있습니다.
고객 관심을 끌기위한 경쟁이 과거 어느 때보 다 높다는 것을 알기 위해 Reed Hastings가 될 필요는 없습니다. 미국 성인은 하루에 11 시간 이상 미디어를 듣거나 보거나 읽거나 일반적으로 상호 작용합니다 (Nielsen, 2018 년 7 월). 풍부하고 장난기있는 경험을 제공하는 브랜드는 일방 통행을 망치는 사람들보다 사용자와 더 관련이 있습니다.
3. 노화의 세계에서, 놀이는 아이들을위한 것이 아닙니다.
아동기 발달에서 놀이의 중요성에 대한 사회의 광범위한 합의는 최근의 역사입니다. 그러나 최근에는 또 다른 놀이 관련 합의가 나타나고 있습니다. 세계 고령화 인구로 인해 Super Mario에서 Mahjong까지의 놀이와 사회적 관계는 고령자 수백만에 대한 외로움, 우울증 및 잠재적 치매를 줄이기위한 시급한 역할을합니다.
4. 불안한 시장에서 소비자들은 탈 도망을 갈망한다.
놀이는 도피의 강력한 형태입니다. 최근 설문 조사에 따르면 28 개국 평균 56 %의 사람들이 자기 나라가 잘못된 경로에 있다고 느끼고 있습니다 (Ipsos, 2018 년 7 월). 시장의 대다수가 양극화 된 정치, 환경, 무역 전쟁, 사이버 범죄, 기술적 인 변위 등을 걱정할 때 그들은 행복한 산만 함을 외치고 있습니다. 게이머의 44 %는 가장 큰 이익은 개선 된 정서적 안녕이라고 말합니다 (Qutee, 2018 년 6 월).
5. 경제가 호황을 누리는 가운데 스트레스를받는 시민들도 도피주의가 필요합니다!
91 %가 국가의 방향에 만족하는 중국과 같은 낙관적 인 시장에서도 시민들은 쉽게 받아들이지 않습니다. 기적적인 경제적 변화를 경험하는 사회는 다음 세대의 궤적을 계속 유지하기 위해 종종 기대를 높이고 있습니다. 중국인의 평균 수면 시간은 2013 년 8.8 시간에서 2018 년 6.5 시간으로 감소했습니다 (Caijing, 2018 년 7 월).
6. 더 행복한 직원을 이끌어 라. 더 행복한 직원은 더 행복한 소비자로 이어집니다.
GLASS BOX BRANDS에서 개괄 한 바와 같이, 급진적 인 투명성 시대에 내부 문화는 귀사의 브랜드입니다. 직원의 복지와 참여는 과거 어느 때보 다 소비자에게 더 잘 보여집니다. 놀이로 사기를 높이기 전에 올바른 (지불, 목적 및 육아 휴직) 기본 사항이 있지만 강력한 도구입니다. 아마존이 어떻게 프라임 데이 카오스의 타격을 부드럽게하는 방식으로 장난기있는 (개를 좋아하는) 문화를 활용할 수 있었는지보십시오!
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