본문 바로가기
공부하기/AD,PR 자원 및 성패

실감나는 포장방식. ^^

by 리치캣 2020. 8. 2.
728x90
반응형

실감나는 포장방식. ^^

처음 봤을때.... 그냥 실물만 있는 줄 알았다.

너무나 생생한 갈치의 모습에...감동, 감~~~~~동~!!!

그래서 손으로 살짝 찔러(?) 보았다. 비닐이 덮여있었다.

즉 포장의 기능은 물론 식감까지 느낄만큼 생생하게 제품의 품질을 전달하고 있었다.

Realistic packaging. ^^

When I first saw it... I thought it was just life.

To the vivid appearance of Galchi...Impressed, persimmon~~~~~dong~!!!

So I stabbed it with my hand (?). Vinyl covered.

In other words, the quality of the product was delivered vividly enough to feel the texture as well as the function of the packaging.

반응형

댓글